10 Mayıs 2008 Cumartesi

İETT'den Muhabbetler

- Yolcu: "Şoför bey biletim yok, ineceğim yerde alıp atsam olur mu?"

- Şoför: "Olmaz öyle, yolculara sor!"

- Yolcu: (Otobüsteki yolculara dönerek) - "Biletim yok, ineceğim yerde alıp atsam olur mu?"

_________________________________________________________

Yolcu sorar: Şoför Bey, Mısır'dan geçer mi?
Şoför : Mısır'a gitmez, Suriye son durak....

(Ah şoför bey kardeşim... bilsen Alibeyköy meydanındaki anıta Mısır Durağı adı veriliyor...)

_________________________________________________________

İETT 17 hatlı otobüs...
Genç bir arkadaş, otobüsün yanında koşuyor, şoför onu görüyor ancak, genç, şoförün kendisini gördüğünü bilmiyor koşmaya devam ediyor, o ki, otobüsün önünde koşuyor... koşmaca sürerken sonraki durağa gelirler. Şoför biraz kızgın, gence "
Bıraksam kadıköy'e kadar koşacaksın benimle" der. Genç, "Koşarım Valla" diyince şoför, "İn o zaman koş!" der. Gencin cevabı manidardır: "Koşarım ama çok yoruldum:)"

________________________________________________________
Şişli Camii durağından yaşlı bir hanım biner, biletçiye sorar:
-" Osmanefendi'den geçeorsunuz biletçi bey?"
-" Geçmez madam teyze"
-" Eh ben ineyim o zaman.." der ve atar kendni aşağıya, hemen ardından biri uyanır:

-" Tüh be, madam bey ile efendiyi kariştırdı kaldı yolda."

(Yerin adı Osmanefendi değil, Osmanbeydir.)
_______________________________________________________
Minibüsün birinde yaşanan bir olay...

Genç bayan, Müsait bir yerde inebilir miyim? yerine Müsait bir yerde inebilirmisiniz? diyince, şoför az ileri gider sağda durur kapıyı açarken: İnerim tabi zaten bıktım bu işten.
__________________________________________________
Bir ÖHO,

Genç kızımız otobüse biner, yaşlı bir adamın ayağına basıverir, kaza bu ya, kız adamdan özür diler, afedersiniz der ama nafile. Adam cevaben: Pardon mardon ama s*çtın içine canım ayakkabının...
__________________________________________________
Mercedes O345 Marka model otobüs...
Şoför, yolculuk sırasında cep telefonu çalan bir bayana hitaben:
-Hanımefendi lütfen telefonunuzu kapatın. Bakın kapatmazsanız otobüs bozulur. Otobüs bozulursa, şoför bozulur. Şoför bozulursa kötü şeyler olur. Lütfen kapatın.
_______________________________________________________
Otobüste Bir Diyalog
-Bakar mısınız?
-Buyrun hanfendi bakmak ne kelime emredin.
-Şişhane'den geçiyor musunuz?
-Hiç geçmez olur muyuz? Siz isteyin fizana bile gideriz. Otobüsümüz Şişhane üstünden Eminönü'ne gider. Buyurun.
_______________________________________________________
Bugün durak dışında durup beni aldığı için teşekkür ettiğim İETT otobüs şoförü “Asıl ben teşekkür ederim” dedi. Ne için teşekkür ettiğini sorduğumda ise şu dumurluk cevabı verdi: “Bizi tercih ettiğiniz için.”
_______________________________________________________
(Tenha bir yerdeki durakta inmek isteyen yolcuyu indirmeyi unutan şoförün gerekçesi)
-Yolcu: Şoför bey önceki durakta inecektim ben.
-İETT soförü: Ya ne yapacaksın kardeşim orada ev yok birşey yok. Sen önümüzdeki durakta in...
_______________________________________________________
Otobüste ineceğim durağa yakın düğmeye bastım. Durağa geldik ama soför kapıyı açmadı. Şoföre "Kapıyı açar mısınız?" diye seslendim. Şoförün verdiği cevap "Kim o?"!! Yabancı değil şoför amca. Benim, yolcu.
_______________________________________________________
devam edecek...

Hiç yorum yok: