5 Nisan 2008 Cumartesi

İett de bir şoför amcamdan...

Geçen gün İETT'nin muhtelif hatlarından birini kullanarak okula gitmeye karar verdim. Güzergah gereği 15BK beklemek işime gelmedi ben de Kavacık Köprüsü'nden her zamanki hoşluğunu koruyan 5ooT'ye bindim. Önceki tecrübelerime dayanarak arka kapının açılacağı yerde konuşlanmıştım. Kapı açılır açılmaz hücum diyip girdim içeri. Konumuz 500T olmadığı için burayı es geçiyorum-Kozyatağı'nda indim. Sahrayıcedid yolunu kullanan bir otobüs beklemeye koyuldum. Gelen bir Sarıgazi yönü ÖHOsu. Atladım, girdim içeri. Kozyatağı Carrefour'un önünde bindiğimde saatlerim 08:00'i gösteriyordu. Bir durak geçmek için biraz beklemek zorunda kaldım. saatime bakınca saatin 08:45 olduğunu görmek beni biraz üzmüştü. Kozyatağı'ndan Sahrayıcedid yönüne dönen kavşakta yeni nesil insan ve çevre dostu bir yeşil otobüs, tam olarak yolu ortalayıp arıza yapmış ve bütün E5'i felç etmişti. Yetişmem gereken bir ders olduğu için ya sabır diyerek bir durak geçemeden otobüse veda ettim. Amacım felç olan Sahrayıcedid yoluyla değil E5 üzerinden gitmek. Koyuldum yola bu arada bir baktım ki bütün otobüsler aynı yola dönmeye başlamış-neye yanayım ekstradan vereceğim bilet ücretine mi o kadar beklediğime mi... Yolun ortasına atladım bir 19S otobüsüne el kol sallayarak durdurdum. Zaten hıncahınç dolmuş olan otobüse zor bela sıkışabildim. Akbili bastım. E5'i bilenler bilr, 3 şeritli yoldan Göztepe Sapağı'na geldik, 3 şeritten teke düşer şerit sayısı. Şoför amcam normal seyrinde gidiyor..... hooooooooooop bir tane Gebze Harem minibüsü soldan önümüze.... hooooooooooooooop bir tane Gebze Harem otobüsü sağdan önümüze dalınca (bir ihtimal yarış yappıyorlar) Şoför amcam frene abanmıştır.... hooooooooooooopppp arkadan önlere doğru bir insan akını.... neyse ki çarpmadan kurtulabildik ama günün finalini şoför amcam yapmıştı...

"Bir DNA testi yapsan bu minibüsçülerin %90'ının babasını bulamazsın..."

Hiç yorum yok: