5 Nisan 2008 Cumartesi

Kabataş'ta Polis Amca...

Zaten canım sıkkın, sigoratmı yaptıramıyorum... Kadıköy SSK Müdürlüğü'nden beni Beşiktaş SSK Müdürlüğü'ne postalamışlar, hava bulutlu, yerler karlı...Bilmem kaç araç değiştirmiş bilmem kaç YTL para ödemişim... Bir de Beşiktaş SSK Müdürlüğü'nü bulamıyorum... Kabataş'ta bir trafik ışığı, bekliyorum ki yeşil yansın yayaya ben de geçeyim karşıya... ve nihayet o an... yeşil yanıyor. Adımımı atıyorum yola ama karşıda bir polis amcam "Gelme, gelme geri git!" diye bağırıyor. Ben emin olmak için ışığa baktım yeşil adam adım atıyordu. Hata yapmadığımdan emin bir adım daha attım ki "VIZZZZZZZZZZ" diye bir polis arabası beni az daha altına alıyordu. Bu şoku atlatınca yeniden yola koyuldum ama polis amcam hala bağırıyor... "Yahu gelmesene kardeşim!" İçimden "Allah Allah niye gelmeyecekmişim?" diye sora sora bir adım daha attım ve bir polis arabası daha. Anlamıştım bu polis arabaları beni ezecek ama yılmadım yeniden yola atladım. Polis amcam çileden çıkmıştı ama ben de ondan kötüydüm. Tam yolun ortasına gelmişim, iki şeritli yolun bir makam arabası geçiyor, attım kendimi geriye ne çare. Araba çarpacak yoksa... Makam arabası yoluna devam ededursun polis amcam gelmiş karşıma söyleniyor... "Yahu gelme diyorun niye geliyorsun? Koskoca bakan geçiyor... sen yola atlıyorsun!" Çileden çıktım. Ben nereden bileyim bakanın geçeceğini. Ama yine de ne olur ne olmaz fazla üstelemedim çünkü biliyorum ki o da emir kulu ve görevi benim ve benim gibilerin oradan geçmemesini sağlamak.

Nalet olsun içimdeki bu insan sevgisine dedim MURO gibi ve yoluma devam ettim.

Kıssadan Hisse: Her an bir bakanla karşılaşabilirsiniz. Bunun için tek yapmanız gereken sağına soluna "Gelme! Gelme!" diye bağıran bir polis memuru bulabilmek...

Hiç yorum yok: